محصولات کره گیاهی آی‌شاد

محصولات کره گیاهی آی شاد مناسب رای مصرف روزانه و پخت و پز
دسته بندی ها: مقالات و اطلاعیه‌ها 194 بازدید 9

کره گیاهی فراورده‌ای صنعتی است که در سال‌های اخیر در بین اقشار مختلف جامعه جای خود را باز کرده است. برای تولید محصولات کره گیاهی روش‌های مختلفی وجود دارد و گیاهان روغنی مختلف در تولید این محصول استفاده می‌شود.

محصولات کره گیاهی با روغن آفتابگردان

کره گیاهی از روغن دانه گیاهان روغنی تهیه و تولید می‌شود. یکی از گیاهانی که در تهیه کره گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد روغن آفتابگردان است. روغن آفتابگردان به طور معمول در دمای محیط مایع است به همین دلیل به کمک امولسیون‌ها و روش‌های دیگر آن را به یک محصول روغنی جامد (کره) تبدیل می‌کنند. محصولات فراوری شده از روغن آفتابگردان بعد از طی کردن مراحل فراوری به کره گیاهی تبدیل می‌شود. این کره از لحاظ شکل و ظاهر و درصد چربی هیچ تفاوتی با کره حیوانی ندارد.

کره گیاهی آی شاد را در وعده صبحانه می‌توان مصرف کرد

کره گیاهی یا مارگارین و مواد مغذی

محصولات کره گیاهی به دلیل این که در تولید آن از هیچ گونه فراورده حیوانی استفاده نمی‌شود، محصولاتی هستند که در آن‌ها ویتامین‌های محلول در چربی وجود ندارد. به همین دلیل کارخانه‌های تولید کننده کره گیاهی در طی مراحل تولید مواد مغذی و ویتامین‌های محلول در چربی A و D را به محصولات خود می‌افزایند تا از این نظر هم تفاوتی با کره حیوانی نداشته باشد.

کره گیاهی و اسیدهای اشباع

کره گیاهی  یا مارگارین دارای اسیدهای اشباع کمتری نسبت به محصولات مشابه حیوانی است. به همین علت مناسب برای مصرف تمامی اقشار جامعه است. اما در هر صورت این مطلب را باید در نظر داشت که در مصرف این نوع محصولات هم باید تعادل را حفظ کرد.

کره گیاهی و گیاهخواران

کره گیاهی جزء آن دسته محصولاتی است که برای گیاهخواران نیز بسیار مناسب است. زیرا همان طور که در ابتدا ذکر شد در تولید این فراورده از هیچ گونه فراورده حیوانی استفاده نشده است. در تهیه این محصول تنها از روغن گیاهانی مانند: کانولا، آفتابگردان، زیتون، نخل روغنی یا پالم و… استفاده می‌شود و به راحتی می‌توانند آن را در تمام وعده‌های روزانه خود استفاده کنند.

محصولات کره گیاهی آیشاد برای پخت و پز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد

راهنمایی خرید محصولات کره گیاهی

در هنگام خرید کره گیاهی به برخی از موارد حتما توجه کنید تا محصولی که خریداری می‌کنید از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

  • در هنگام خرید به رنگ کره خریداری شده دقت کنید. رنگ کره گیاهی زرد ملایم است؛ رنگ محصولات و کره گیاهی نباید سفید یا زرد پر رنگ باشد.
  • به جدول ارزش غذایی درج شده بر روی محصول توجه کنید و کره گیاهی با ترانس بالا را خریداری نکنید
  • دقت کنید محصولی که خریداری می‌کنید با ویتامین A و D غنی شده باشد.

برای اطلاعت بیشتر در مورد خرید محصولات شرکت مهرفراز آبرود تولید کننده کره گیاهی آی‌شاد می‌توانید با شماره‌های 01142254003 و 01142265362 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

  1. کوثر گفت:

    aliiiiwww

مقالات مرتبط

انوان نان در جهان وجود دارد
انواع نان در سراسر جهان
نان یک عنصر جامد است که در طول روز بدون شک هر انسانی از آن استفاده می‌کند و از ترکیب خمیر با آب، شیر، روغن، کره گیاهی، ادویه انواع نان در سراسر جهان درست می‌شود... ادامه مطلب